Puistake mu tuhk Bergdorfi

Lihtsustatult öeldes on Bergdorf Goodman (BG) kaubamaja. Aga tegelikult on see midagi palju enamat – moemeka, klubi, impeerium – tõeline American Dream. Kõik disainerid soovivad oma loomingut seal müüa, kõik fashionista’d ihaldavad seal poodlemas käia. Kuid vaid vähesed saavad seda endale lubada, sest see koht on vaid parimatest parimatele (loe: rikkaimatest rikkaimatele). Ei ole just tavapärane, et klient (Yoko Ono) helistab jõuluõhtul ja ostab korraga ligi 70 karusnahkset kasukat ...

Marc Jacobs, Tom Ford, Nicole Richie, Anna Wintour, Vera Wang, Karl Lagerfeld, Joan River, Iris Apfel, Giorgio Armani ja Michael Kors on väike osa kuulsatest moega seotud isikutest, kes filmis üles astuvad. Moedisainerite jaoks on BG unelmate sihtpunkt – sealt on alguse saanud paljude tuntud moemarkide tähelend. Kui disaineri looming kaubamaja jaoks välja valitakse ja käed lüüakse, on see nagu abieluleping, mida nii lihtsalt ei lõpetata. Kui su kollektsioon pole BG jaoks piisavalt hea, pole sind moemaailma jaoks olemaski.

Dokumentaalfilmi peategelane on väärikas vanuses kaubamaja koos oma eriliste töötajate, partnerite ja klientidega. Tegelikult on filmis jäädvustatud palju enamat – see on oluline peatükk USA luksusmoe ajaloost, selle arengutest ja kesksetest karakteritest.